سیبکـــــالــــ ـ ـ ـ

هر پست این وبلاگ یه قطرست که اَ «مثلاً» مغز اینجانب چکیده!

سیبکـــــالــــ ـ ـ ـ

هر پست این وبلاگ یه قطرست که اَ «مثلاً» مغز اینجانب چکیده!

عادت

عادتی دارم

به اندازه ی رنگ مردمی که اهرام را ساخته اند

عادتی دارم

که بخندم. ریسه بروم، بر پا بکوبم

و آن مردک را

                نشان بدهم

                     که عادت دارد

                             شلاق خورده ی هر شب باشد

هرم قناسی را از کلمه

                                روی هم تلنبار می کنم

عادتی دارم که بنویسم

- که می نویسم-

و این کوچه ی پر پیچ

                         - به خدا-

                                       هیچ جا تمام نمی شود

می پیچد

                می پیچد

     و سر آخر...

نه!

         نمی دانم

                           عادت دارم

  مثل همه

      بی عادت زندگی کنم

                                    که می کنم

نظرات 1 + ارسال نظر
فرداد پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 ب.ظ http://ghabe7.blogsky.com

سلام....
شعر از کیه؟
گیری که به مصر باستان داده برام جالبه....
راستی به من سر نمی زنی؟
...
موفق باشین

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد