سیبکـــــالــــ ـ ـ ـ

هر پست این وبلاگ یه قطرست که اَ «مثلاً» مغز اینجانب چکیده!

سیبکـــــالــــ ـ ـ ـ

هر پست این وبلاگ یه قطرست که اَ «مثلاً» مغز اینجانب چکیده!

پِــــــــــــــــخ!

بیزی هستــــــیم در حدِ لالیگــــــــــا...:(

وقت ندالیم چرمندتون:*

توجه بفرمایید!

توجه بفرمایید

                    که اشاره ی انگشتی کافیست

که توی ِ خواننده را

               از روی این سطر

                                       به پایین

                                       پایین

                                       و پایین تر پرتاب کند

و بعد در سر سطر بعد بنویسد: توجه بفرمایید

اشاره ی انگشتی کافیست!

عادت

عادتی دارم

به اندازه ی رنگ مردمی که اهرام را ساخته اند

عادتی دارم

که بخندم. ریسه بروم، بر پا بکوبم

و آن مردک را

                نشان بدهم

                     که عادت دارد

                             شلاق خورده ی هر شب باشد

هرم قناسی را از کلمه

                                روی هم تلنبار می کنم

عادتی دارم که بنویسم

- که می نویسم-

و این کوچه ی پر پیچ

                         - به خدا-

                                       هیچ جا تمام نمی شود

می پیچد

                می پیچد

     و سر آخر...

نه!

         نمی دانم

                           عادت دارم

  مثل همه

      بی عادت زندگی کنم

                                    که می کنم

یارو شاعـــره...

+ ممم... اون کیه؟! چیکار می کنه؟

- نمیشناسیش؟

+ نه! باید بشناسَم!

- شاعـــره بابا... **** ِ...

+ ممم ... آره.. شنیدم ! از خودت! بریم سلام کنیم...

_________________________________________________

+ سلام آقا/خانوم ****! خیلی خوشحالم از دیدنتون!

- سلام

* سلام...

شخصِ سوّم: آهای شما دوتا...

+ زهرا و **** هستیم خانوم!

- مزاحم ایشون نشین...

+ چیکا می کنن اونوَخ...

- دارن سعی می کنن شعر بگن!!!

+ آها:دی موفق باشم:))

__________________________________________________

شاعرا هم شاعرای ِ قدیم:) مگه شعر گفتن زوریه؟

میروم...

قدمهایم را برمی دارم

میروم

از کنار تمام روزها رد می شوم

و تمام خاطرات

به توکه می رسم میایستم

توان حرکتم نیست

غم نبودنت چقدر بزرگ است

و حسِّ بودنت چقدر شگف انگیز

می خواهم تا ابد در همین نقطه بمانم

جایی که تو هستی و من و زندگی

کاش زمان همینجا متوقف بماند...



+ تا حالا شده یه شعــر پیدا کنی که دقیقاً وصفِ 

حالت باشه؟!




تقصیر من است آیا؟

تقصیر من است آیا

که اصلا" و اصولا"

تـــــــــــظاهر به عشق ورزیدن نمی تونم بکنم...؟

یا تقصیر ِ بعضی آدم هاست که پشتِ نقابِ تظاهراتشون قایم شدن؟

سهـــراب

گاهی فکر می کُنم که اگر سهراب(همان سپهری خودمان) در این زمانه ی پُر توپ و تانک زندگی میکرد؛

باز هم شعر های قَشَنگ قَشَنگ می سرود آیا؟